nathalinchen

Because of you

Publicerad 2011-12-26 10:44:50 i Allmänt,



Såhär såg jag ut på julafton. Tycker faktiskt att jag var lite fin!


Blir inte elgiganten idag. Jag väntar till imorgon.
Även ifall det står på elgigantens hemsida att dom har lagt ut veckans annons, och där är inte mobilen med... Så vill jag vänta till imorgon IFALL IFALL. Men imorgon tänker jag köpa den.

Ska till Eurostop med mamma sen. Kolla runt lite. Det är ju mellandagsrea och jag vill ju ha något att ha på nyår...
Allt är så överdramatiserat egentligen. Jag har kläder, men ändå ska jag kolla efter något att ha då. Men det är väl en del av charmen, antar jag?
Vem vet.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Kan vara bra, för mitt hår står åt alla håll och kanter, inte så fint.

Ha det bra...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela