nathalinchen

Destination.

Publicerad 2011-12-21 10:04:44 i Allmänt,

Jag har börjat lyssna på en spellista på spotify som jag döpt till "Party".
Det var låtar som Carro en gång i tiden ville att jag skulle bränna ut på skiva.
Men jag la in dom där istället.
Har aldrig riktigt lyssnat på den förrän nu. Och där finns det en låt som heter Destination. Me like.

Igår var jag hemma hos Tessan och Simon & lilla Tindra och hälsade på. Paui var också där. Det var trevligt. Jag har inte träffat Tessan sen man började se att hon var gravid... Vilket var... Typ i februari? Kanske?
Längesen var det iallafall...
Tindra är för söt också.

Idag ska jag till Eurostop. Ska faktiskt slinga mitt hår, så jag skippar permanenten. Rätt onödigt att jag köpte Hemanent när vi var på Gekås då... Men kan ju alltid skänka det till min kära mormor för hon fortsätter att permanenta sitt haha.
Sen ska jag måla naglarna på Paui. Hon ville det. Sen är jag så snäll, att jag gör det. Fast sen om det blir ett bra resultat, det vet jag inte.
Hon frågar mig på egen risk, så att säga! Haha.
När jag kommer hem så ska jag städa. Hela lägenheten.

Men nu ska jag göra mig redo.
Ha en bra dag.
FÖRRESTEN! Det har kommit snö. Lite. Men ändå! Skönt med LITE mer julkänsla. SYnd bara att det kommer bli slask imorgon.
Oh well.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela