nathalinchen

Regn och snart jul.

Publicerad 2011-12-14 18:42:40 i Allmänt,

Fan vilken huvudvärk jag hade idag. Hela förmiddagen till lunch. Och lite efter det.
Det är inte okej.
Det gick över sen igen som tur var.
Inget roligt att jobba med huvudvärk. Men man får bita i det sura äpplet ibland säger dom ju.

Efter jobbet stack jag in till stan, i tron om att jag skulle köpa julklappar.
Visst blev det julklappar, men inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Bättre än inget, perhaps?

Nu är jag blöt i håret. Inte så jättemysigt kanske för jag har massa spray i. Så man ser ju ut som en blöt hund. Men det gör inte mycket , ska ändå duscha.

Sen är jag jävligt trött också.
Bara så ni vet.
Orkar inte skriva mer heller...

Hej, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela