nathalinchen

Satan i gatan.

Publicerad 2011-12-10 10:18:51 i Allmänt,

Här är jag.
Inte för att jag har något vettigt att skriva egentligen.
För det har inte hänt så mycket denna veckan.
Jag har jobbat. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Japp, det är gött!

Glöggen var inte jättegod, den som jag bjöd på sist, bara så ni vet.
Kanske för att man är van vid den vanliga glöggen? Jag vet inte. Bryr mig inte sådär jättemycket heller.

Idag är det box. Jag är jävligt opepp på det. Men vi tränade ju inte förra veckan, så nu är det väl dags.
Fläskafia som jag är.

Idag känns det bara som en sån där dag då jag inte vill göra någonting. Eller, jag är jävligt omotiverad och bitter.
Kul jul.

På tal om jul, så har jag inte köpt några julklappar. En har jag köpt, till mamma. Men får börja kolla snart tror jag, det är bara 2 veckor kvar..

Nä, nu ska buttermuttan ut och röka, sedan packa ihop så man slipper stressa när man ska dra till träningen.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela