nathalinchen

have you ever seen the rain, on a cloudy day?

Publicerad 2012-04-18 09:14:47 i Allmänt,

Jappjapp, här är jag igen.
Har fått dille på Creedence Clearwater Revival. Dom är ju awesome!

Denna månaden har det knappt blivit något jobb alls. 3 dagar..
MEN å andra sidan håller jag på att skolas in som personlig assistent. Så förhoppningsvis får jag lite mer jobb. :) Spännande.

Har nästan kommit igång med träningen igen också. Kan inte direkt säga att jag faktiskt HAR kommit igång, då jag bara har tränat två dagar, men det är bättre än att inte ha gått dit alls.
Dock känner jag att jag kan inte köra så himla intensivt. Typ varje dag, det funkar inte för mig.
För det kommer bli att jag tränar som fan i två veckor om ens det, och sedan skiter jag i det för det blir för tråkigt.
Så idag ska jag ha en ledig dag, med en promenad istället för gymmet.
Sen får jag träna imorgon och fredag istället. :)
Jag hade gärna varit den som klara av att träna varje dag intensivt.. Men det är dumt att göra så när jag vet att jag kommer vara duktig i två veckor och sen inget alls på två månader. Pengarna åt helvete, dumt!
Kanske i framtiden.. Men inte i början.
Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Jag tänkte att jag skulle skriva in hela min berättelse på datorn.. Och sedan fortsätta skriva för hand. OCh hålla på så. Måste köpa nya pennor och typ 5-pack block då haha. Men ändå! Bra avslappning. För mig.

Nu ska jag göra något annat.
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela