nathalinchen

Unpretty.

Publicerad 2012-04-04 17:04:41 i Allmänt,


Rätt såååå ny bild på mig hehehe



Men herregud vad det ska ta tid för mig att skriva här.
Och det var hemskt vad jag alltid ska påpeka det, när det gått lite längre tid.
Men det hade liksom inte varit detsamma att läsa min blogg, om inte det stod något sånt, eller hur?

Jag har fått tillbaka min skrivlust, för den som ville veta det.
Har försökt hur länge som helst att skriva, men varje gång jag tryckt fram ett dokument på datorn så har det stått helt still. Så jag satte mig en kväll med ett block och penna, och då ska gudarna veta att det flöt på som bara den.
Nu har det gått kanske en vecka eller så, och har fått ihop nästan 40 sidor, för hand. Vilket innebär kankse 10 sidor på datorn visserligen... MEN, vad gör det när jag kan skriva igen?
Får se hur länge det håller i sig.

Imorgon är det dags för jobb. Sen ska jag ut med kollegorna, på live quiz och karaoke. OCH NEJ, jag ska absolut INTE sjunga. Quizen kan vara skoj dock :)
Sa det till mamma.
Hennes reaktion var " Ska du inte sjunga? Hemma går det ju ingen nöd på dig!!!"
Och det var nog inget positivt menat, tyvärr... Ha, ha.

Sitter för tillfället och läser min gamla berättelse. (eller nej, inte för tillfället. Innan jag började skriva blogg) Ska fortsätta med det snart. Den första långa berättelsen jag skrivit. Jag kan inte låta bli att skratta när jag läser den.. Så himla dålig jag var på att skriva, men fick iallafall ihop 38 sidor! Och än är den inte klar.
Ska jag vara ärlig, så är jag lite rädd för att fortsätta skriva på den. För den som vill veta. Vågar inte riktigt. Så jag håller mig nog till att skratta åt den istället, det är lättare. Även ifall handlingen är ganska hemsk.

Jag känner hur min mage skriker efter mat, den enda födan jag fått i mig idag, är alldeles för starka chips för min smak. Och två knäckebröd. HEJ NYTTIG! Typ inte.
Tror mor min sa något om gulaschsoppa? Jag är skeptisk till det än idag, trots att det var flera år sedan vi fick rå köttfärs i vår gulaschsoppa på gymnasiet... Jag tror faktiskt att det tog tre år innan jag vågade äta gulaschsoppa. Och nu är jag fortfarande lite smårädd för det, men va fan, lite skit rensar magen eller?

Nu ska jag fortsätta sysselsätta mig med läsningen från förr.
Ha en fin kväll eller så!
Solen skiner ju, än så länge.
SLUTA BABBLA NU, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela