nathalinchen

Ocean's of time.

Publicerad 2012-02-17 19:23:49 i Allmänt,

Har inte fått jobba så mycket denna månaden, vilket kommer bli ganska deprimerande nästa månad när lönen kommer.
Men å andra sidan har jag fått mer jobb än vad jag förväntade mig.. Så det är rätt skönt!
Trivs så bra på mitt jobb så det finns inte. Trodde aldrig jag skulle hitta en arbetsplats som jag skulle trivas på.
Men det fick jag!

Har jobbat lite idag. Det var glashalt i morse när jag skulle ut och möta Sofia... Fy fan. Höll ju på att slå ihjäl mig när jag gick utanför dörren, haha..

Har precis badat, diskat, och satt i en fiskgratäng i ugnen.
Ja, jag diskar disken när jag ligger i badet. Gör inte ni det? Det är ju skitsmidigt.
Väntar på att maten ska bli klar.. Sen ska jag nog bara sitta i soffan och jäsa.

Imorgon ska jag förhoppningsvis köra lite bil med Sofia! Hoppas bara inte att det fryser på så att det inte går. Då blir jag ledsen.. Men det ska vara plusgrader imorgon så man får se! Hoppas, hoppas!
Efter det ska jag iväg och träna.. Denna gången blir det styrka och kondition. Svettas lite, kan vara bra. Speciellt när man vill gå ner i vikt, eller hur? Javisst.. Får lära mig att gå till gymmet själv cokså, imorgon kan vara en bra början. För det är inte alltid man vill köra samma pass, eller man kanske inte kan samtidigt. Så ja, det är bra o lära sig att man kan dit själv, det är ju trots allt ett år jag skrivit upp mig på ..
På kvällen händer inte så mycket heller, så vitt jag vet.
Ska till mormor och morfar på söndag! Dom har kommit hem från Mexico. Vissa har det bra. Dock blev dom drabbade av flygstrejken så dom fick åka till Stockholm och byta flyg till Göteborg. Men dom kom iallafall hem samma dag. Så det är ju bra. Ska bli kul att träffa dom igen, var ju evigheter sen känns det som.

Ska nog skriva lite ikväll. Jag har sån kli i fingrarna, känns som om jag har hur mycket som helst att få ur mig och vill bara skriva, skriva skriva skriva... Och sen skriva lite till. Men så fort jag tar upp dokumentet så tar det stopp och jag får inte fram något. Nu får det vara bra, jag SKA Skriva. Kanske det funkar bättre om man tvingar sig själv att skriva och då kanske man faktiskt skriver en del?
Vi får väl se.

Nähä, nu ska jag lyssna klart på min musik, som förgyller denna kväll i min ensamhet.

För övrigt så har jag liite träningsvärk från igår.. Rätt lamt när jag knappt tränade, haha.
Oh well. Hörs en annan gång!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela