nathalinchen

Promenix i solsken

Publicerad 2012-02-07 15:49:07 i Allmänt,

Det där med att sluta äta skit, det var lättare sagt än gjort.
Det första jag gjorde igår kväll var nämligen att kränga chips. Igen.
Men det var mensens första dag och jag tänkte - äter jag det nu så finns här inget kvar sen som kan fresta mig.
Det var mindre än halva påsen kvar, så jag intalar mig själv att det inte var så mycket. Även om det var för mycket. Skitsamma, gjort är gjort!

Idag har jag varit i stan med Michelle.. Vi började vår promenad mot högskolan och hon lämnade böcker. Sedan promenerade vi till Actic där vi blev medlemmar. Dock så kunde jag inte mitt kontonummer i huvudet, så... Ska fylla i det när jag har tid nästa vecka klockan 16. Bara så ni vet.
Sedan skulle vi till Ahlbäcks, men när vi kom dit så hade dom lunch. Och jag ville klippa mig, fixa till lite bara. Så gick in på frisörsalongen jämte och där fick jag tid direkt. Känns som om hon tog jättemycket på längden. Men det är nog bara som det känns.
Va fan, det växer ju ut igen i vilket fall som helst. Annars är det något fel.
Hur som helst. Efter det gick vi in på Ahlbäcks och skrev in oss där. Nu är man fattig igen, inte bra en månad som denna. Men allt för att få körkort, inte sant?

Nu är jag hemma och har precis diskat. Jag kan vara duktig om jag vill, även om jag hatar att diska över allt annat. Men ingen annan gör ju det, så då får jag offra mig.

Är skittrött, men har iallafall varit duktig och promenixat idag. Yay me!

Ha en fortsatt trevlig dag, ni som läser detta förstås. Ni andra kan ha en dålig dag. , ni kan få ha en bra dag ni med.
HejdÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela