nathalinchen

Sommar o sol...

Publicerad 2012-02-11 17:12:04 i Allmänt,

Jag saknar sommaren.
Saknar möjligheten att kunna gå i shorts och linne. Bada i havet. Sitta på uteservering och dricka öl.
Istället måste jag packa på mig med jacka och halsduk, varma skor... Sitta och frysa när man är inomhus, känns inte helt okej.
Men det är väl bara att gilla läget.

Idag skrev jag in mig på actic. Tränade lite kondition.
Imorgon ska vi dit igen och träna kondition är tanken. Jag är dock sugen på att simma, så vet inte om jag ska göra det. Får se hur det blir.

Har precis diskat. Jag skojar inte om jag säger att hela diskbänken var full med disk. På riktigt. HELA JÄVLA DISKBÄNKEN! Och vi har inte en minidiskbänk om ni trodde det.. Sen var där lite på balkongen och lite i vardagsrummet. Så går det, när man är för lat för att diska efter man har jobbat.. Så tog det idag, för hade jag gjort det imorgon hade det varit disk på golvet också... Säkerligen.

Ikväll händer det ingenting. Precis som vanligt. Jag ska ta ett bad. Sen ska jag sitta i soffan, och lyssna på musik, kanske möjligtvis kolla lite på tv. Sitta här. Fast när jag sitter här vid datorn så sitter jag i soffan. Så det borde väl räknas i den kategorin kanske..?
Nä, mer än så händer inte. Förutom att laga mat. Det kan också vara en bra idé. Fast jag åt lunch så himla sent igår. Så är inte sugen på mat snart. Vi får se, blir kanske en sen middag... Då behöver jag inte gå hungrig ikväll iallafall.

Nähä, man kanske skulle ta sig ett bad?
Köpte en sån olja. Nivea duschoil. Jag har så fruktansvärt torr hud, nu när det är kallt. Jag trodde först att jag började få psoriasis över hela överarmen igen.. Men mamma kollade och hon sa att de är bara att min hud är torr. Tur man har mamma. Så nu ska jag börja smörja in det. Och bada i olja. Tur jag gillar o bada med!

På tal om psoriasis. Jag måste besöka en hudläkare snart. Vill inte ha psoriasis i huvet. Det kliar som fan...... Och så blir jag helt vit för all den överflödiga huden faller ju ner.. Så antingen tror folk att jag har löss eller att jag har mjäll. Och hur kul är det`? Inte jättekul.

JA JA . Sluta babbla.
Nu ska jag bada. HejdÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela