nathalinchen

Jag brukar låtsas, att det var jag som utnyttjade dig.

Publicerad 2012-06-03 21:08:46 i Allmänt,

Har fått mig ett wake-up call.
Tankarna ikväll går till pengar. Jag kollade lite efter en ny dator. Inte för att jag tänkte köpa en ny denna månaden, men bara för att se vad priserna går på.
Min dator är ganska misshandlad, det är ett mirakel att den fortfarande lever. Men den dör ju lite när den vill, den blir alldeles för varm osv.
Hur som helst, tänkte att jag skulle vara lite smart och föra över pengar på sparkontot.
Loggade in på banken, och fick mig en rejäl chock. Inga pengar kvar! Nä, nu ljög jag, lite pengar har jag ju kvar.

Min fråga är.. Vart tog pengarna vägen?
Jag måste börja spara. På riktigt. Ska spara undan varje månad nu har jag bestämt mig för. Bara så ni vet! Det var mitt wakeupcall.

Annars då?
Var hos min gamle vän Michelle i fredags, hon har tagit examen!
VIsste att hon skulle klara det, så sjukt stolt! Känner mig lite som en stolt syster, haha!

Igår hade jag egentid Deluxe. Jag stack till hemmakväll, köpte lite chips och godis. Tänkte köpt Ben & Jerrys ockå... Men kände mig som ett fetto så jag höll mig till chipsen o godiset!
Sen tittade jag på one tree hill hela dagen. Var så skönt att inte göra någonting vettigt över huvudtaget.
Idag har jag också haft lite egentid, löst korsord, fixat naglarna o håret osv.
Känner mig lagom utvilad inför kommande vecka.

Blir jobb, avskedsfest, student.. Fullt ös medvetslös!
Ja, ja. Nu ska ajg vara nyttig och ta mig ett glas med coca cola.

FÖR ÖVRIGT så har jag lyckats komma under ett visst antal kg. RÄTT SÅ SKÖNT! Har säkert gått upp dom igen efter all godis och chips. MEN SKITSAMMA: haha två månader i rad, så har det varit på under ett visst antal kg ! Höhö.
Nu ska ajg inte skriva mer!
HEJ HIOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela