nathalinchen

Such a tired soul..

Publicerad 2012-09-11 20:01:20 i Allmänt,

Trött, trött och åter trött.

Allt jag är nu för tiden, det är att vara trött.
Går upp, jobbar, kommer hem och dör litegrann.
Förstår inte vad som hänt.. Jag orkar aldrig vara vaken längre än till typ halv elva (och det är ju bra på vardagarna när man jobbar, men inte så kul på helger.. )
Förr kunde jag ändå hålla mig aktiv under helgerna, hitta på saker, ha kul med mina vänner.
 
Nu känner jag mig som en tråkig gammal tant som alltid går hem tidigast för att jag är trött. TRÖTT. Jag orkar inte vara trött.
Gnistan har liksom försvunnit. Även om jag tycker det är roligt att hitta på saker, så orkar jag inte. Det enda jag kan tänka på är min säng och hur skönt det är att få komma hem och sova. Är det normalt?

Jag är 23 år gammal. Jobbar dagtid, och tycker det är jättejobbigt ifall jag har någonting att göra efter jobbet på dagen. Gör jag det, så känns det inte som om jag är utvilad dagen efter. Jag kan få panik ifall jag har planer på helgen som kräver mycket energi, för någonstans innerst inne har jag en känsla utav att jag ska ha helgen till att inte göra något alls, bara vila ut. Och då blir jag bara tröttare, orkar inte göra någonting alls.
 
Ibland börjar man undra vad som kan hänt. Jag trodde det berodde på att jag var så trött efter jobbet. Och visst, det kan det ju bero på, till en viss del.
Men de dagarna jag INTE jobbar då? De dagarna jag är ledig? Vad har jag att skylla på då?
 
Jag vill vara den taggade Nathalie igen, som tycker det är KUL att hitta på saker, som inte vrider sig för att gå ut på stan en kväll och festa, för att jag inte vill komma hem för sent? Alltså HÖR NI!? Jag får liksom ingen ordning.
 
Ja, ja.. Nog tjatat om det.. Men störigt är det minsann!
 
Ha de fint!
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2012-09-11 20:23:00

Nej du, det är ju bara att konstatera att du är för gammal helt enkelt! haha.. Nej men du kanske ska kolla upp det om du tycker att du är ovanligt trött hela tiden.. kan ju vara brist på B12? Men ja det är inte lätt när man arbetar.. det sliter på krafterna.. därför är jag ändå glad att jag "bara" har 75 %... det är riktigt skönt! :)

Svar: Vet inte vad b12 är för något, men brist på nåt är det ju i min kroopp. Orkar inte vara trött hela tiden. Känner mig skittråkig haha
nathalinchen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela