nathalinchen

middle of june

Publicerad 2013-06-23 14:45:28 i Allmänt,

Jahaja.. Nu var det söndag.
Igår stack jag hem till Michellr och tanken var att vi bara skulle chilla med film och godis.
Det började så, vi tittade på Catfish, någon dokumentär om en kille som blir kär i en tjej på nätet typ.. Den var bra men jag blev lite arg på dom! Haha..
Sedan stack vi hem till hennes mor o skulle grilla. Tre glas vin slank ner också, även om jag från början intr alls var sugen på alkohol. Men gott va det!
Vi spelade spel, "Så kan det låta" och Uno. Skoj var det!

Nu ligger jag i min säng och degar deluxe. Som en söndag ska vara.

Ville också passa på att skriva några rader om hur tacksam jag är för mina vänner. Nu är det väl ingen som läser min blogg, men vill ändå skriva de!

Hade det inte varit för er, så hade jag inte stått här idag, som den jag är. Så tack för att ni har funnits vid min sida hela tiden. Ni är det bästa jag vet!!

Nuuuu ska jag spela lite.. haha!
hajhaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela