nathalinchen

we got the world

Publicerad 2013-06-20 12:49:28 i Allmänt,

Här är jag! Fullt levande.
Läste igenom ett gammalt blogginlägg, där jag skrivit att nästa sommar skulle jag ha bätte självförtroende och blabla.. Kan ju säga att jag har lyckats!

2012 var ett år fyllt av negativ energi. Jag mådde inte alls bra av många olika anledningar.
2013 började också rätt kasst, förutom att jag tog körkort!!
Men till våren började mitt liv ordna upp sig och här sitter jag, en varm junidag 2013 och mår hur bra som helst!!
Ja, det var väl det jag hade att skriva idag ... haha!
vi hörs när vi hörs.. ska svettas lite mer på balkonge nu!

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2013-06-23 20:26:03

Bara nio månader senare, men bättre sent än aldrig. Välkommen tillbaka till bloggvärlden haha och HIGH FIVE för ditt självförtroende! Enjoy the little things! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela